منتدي عطر الكلام
أهلا وسهلا بكل ضيوفنا الكرام
مرحبا بكم ويسرنا وجودك الكريم
منتدي عطر الكلام
أهلا وسهلا بكل ضيوفنا الكرام
مرحبا بكم ويسرنا وجودك الكريم
منتدي عطر الكلام
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدي عطر الكلام

منتدي عام شامل

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

كلام موغا وطاهره) في جروبهم الاتنين مع بعض

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
بنت اسكندرية
عضو فعال
عضو فعال

كلام موغا وطاهره) في جروبهم الاتنين مع بعض Empty
مُساهمةموضوع: كلام موغا وطاهره) في جروبهم الاتنين مع بعض   كلام موغا وطاهره) في جروبهم الاتنين مع بعض I_icon_minitimeالإثنين يونيو 07, 2010 5:12 am

(كلام موغا وطاهره) في جروبهم الاتنين مع بعض
Mohamed El-Maghraby : يا مساء العسل والسكر وكل حاجة حلوة على احلى شباب وبنات والله العظيم
وحشتونىىىىىىىىىىىىىىىىى اووووووووووووووووى عامليييييييييييييين ايية
طمنونى على اخبركم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

Mohamed El-Maghraby : يا جماعة طمنونى هى طهورة بتيجى هنا ولا اية ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

Mohamed El-Maghraby : طبعا انا حابب اقول الف الف مبروك لناصيف وهارد لك لرمضان ورحمه

Mohamed El-Maghraby : والفيديو عجبنى جدااااااااااااااااااااا والله تحفة وكتبت علية كومنت تسلم ايديكم الف شكر

Mohamed El-Maghraby : طبعا انا بتمنى ان ان شاء الله طهورة الجميلة تنورنا هنا والله هتبقى حاجة جميلة اوى بس الله يكون فى عونها عليها ضغط جامد ربنا يسعدها يارب والله العظيم اطيب خلق الله بنوتة قلبها دة ابيض والله ربنا يحميها يارب

Mohamed El-Maghraby : بالنسبة لحفلة القاهرة انا مش هكون فيها واى حفلات هقولكم عليها اكيد

Tahra Hmimiche : ANA TAHORA YA MAGHRABY YA 3ASAL WAHACHTINI
ROD 3ALA TILIFONAK 3AYZA ATAMIN 3ALIK

Mohamed El-Maghraby : انا اضمن منين انك طاهرة بقى ادينى امارة ؟

Tahra Hmimiche : FI KALAM MAHADICH YI3RAFO GIR INTA OU ANA OULNAH AHKIR MARA KONT FIHA NOMINI SADA9NI ANA TAHRA

Mohamed El-Maghraby : شفتو مهو احنا ميضحكش علينا على اخر الزمن دى م طهورة

Mohamed El-Maghraby : دى مش طهورة

Mohamed El-Maghraby : لا استنو بقى

Mohamed El-Maghraby : يا طهوررررررررررررررة
قوليلى كان مين معانا من الناس اللى مقبلتش فى الكاستنج
؟

Mohamed El-Maghraby : انا حاسس ان انا كورومبو ههههههههههههههههههههه

Mohamed El-Maghraby : يالا يا طهورة جوبى ياريت تكونى طهورة

Mohamed El-Maghraby : انا بس اصلى عاوز اتاكد بنسبة 100%

Tahra Hmimiche : KAN MA3ANA RABAB WI MAHNOD ALBAHRINI WI NAHLA OU NOHA

Mohamed El-Maghraby : اوبا بقىىىىىىىىىىىىىىىى طهووووووووووووووووووووووووور وحشتينى والله العظييييييييييييم انا اسف ههههههههههههههههههههه بس كنت بتاكد

Mohamed El-Maghraby : يا جماعة دى طهورة والله

Mohamed El-Maghraby : طب استنو بق اروح اجيب جردل المية وازازة موووس ههههههههههههههههههه والله وحتينى يا طهورة يا قمممممممممممممممر

Mohamed El-Maghraby : يا طهورة انتى فيييييييييييييييين ؟

Mohamed El-Maghraby : يالا اندهو معايا يا طهوووووووووووووووورة تعالى دة انتى منورة الجرووووووووووووووووووب والله العظيم

Tahra Hmimiche : ANA MA3AKOM IZAYOKOM YA AHLA FANZ KIDA MASADA9TINICH

Mohamed El-Maghraby : هههههههههههههههههههههههههههههه منورة يا قمممممر

Mohamed El-Maghraby : طهرة احنا هنا بنبغيك بالززززززززززززززززززززززاف

Tahra Hmimiche : MAGHRABY KALIMNI AW ROD 3AL A TILIFONAK OK AN BATASIF MINKO3ACHAN IT AKHART 3ALIKO BAS 3ACHN KONT MACHGOLA

Mohamed El-Maghraby : والله انا برد ديما بس مش عارف ازاى كنتى بتتضلى وانا مش برد بس انا هكلمك يا قممممر

Mohamed El-Maghraby : ان شاء الله طهورة تنور مصر وانا عنيا ليها واكيد انا جمبها ووراها لغاية متسمعو اول البوم لطهورة

Tahra Hmimiche : ANAWALAHI L3ADIM KONT FAKRA HATIGI LAPRAYM 3ACHAN WAHACHTINI

Mohamed El-Maghraby : وانتى والله العظيم وحشتينى اووووى بالزاف كمان وان شاء الله لو مجيتيش مصر ربنا يقدرنى واجيلك ان شاء الله يا قمر واكيد هتندمى على اليوم اللى هاجى فية اول متشوفى كمية الموس اللى هجيبها معايا هههههههههههههههههههههههههه انتى والله قمر وانا اتشرفت انى عرفتك والله

Mohamed El-Maghraby : انا هنا مستنى طهورة تتكلم على فكرة انا بعتبر نفسى من الفانز بتوع طاهرة انا كمان زيكم بالظبط فرحان انها دخلت ومستنى انها تتكلم

Tahra Hmimiche : ANA LIKAN LIYA CHARAF ANA HATISIL BIK OK IFTAH TILIFONAK BAS D9I9A OK YA3ASAL WISALIMLI 3ALA OMAK

Mohamed El-Maghraby : يا طهوررررررررررررة يا قمر انتى فيييين ؟

Mohamed El-Maghraby : هههههههههههههههههههه يوصل عسل يا جوبن هى بتسلم عليكى كتيييير والله

Tahra Hmimiche : ANA FARHANA AKTAR INI BAKALIMKO MAGHRABY RODI 3ALAYA OK HATISIL BIK MOMKIN TIROD OK DIL WA9TI HAOLOKO TISBAHO 3ALA KHIR 3ACHAN ANA LISA GAYA INAHAR DA MIN ISAFAR OK YA AHLA FANZ

Mohamed El-Maghraby : وانتى من اهل الخير يا قمر وانا موبايلى ابن المحظوظة جاهز هههههههههههههههههه

Mohamed El-Maghraby : فاكرين طهورة العسل لما كانت تقولى اوووووووووووقسم بالله اوووووووووووووقسم بالله وااوكى اوكىىىىىىىىى هههههههههههههههه والله كانت احلى ايام كانت ايام عسل

Mohamed El-Maghraby : طبعا
انا اسف والله لو طولت عليكم انا عارف ان عندكم امتحانات وان شاء الله
موفقين وناجحين باعلى درجات وانا مضطر اسيبكم بقى يالا تصبحو على الف خير

Mohamed El-Maghraby : ربنا يخليكى يا سناء انتو اللى اهلى بجد والله والشعب المصرى والمغربى واحد مفيش فرق بنا وتصبحو على الف خير
tharwat
عضو مبتدأ
عضو مبتدأ

مُساهمةموضوع: رد: كلام موغا وطاهره) في جروبهم الاتنين مع بعض   كلام موغا وطاهره) في جروبهم الاتنين مع بعض I_icon_minitimeالإثنين يونيو 07, 2010 8:54 am

أحلى وأطيب موغا فى الدنيا
della
عضو مبتدأ
عضو مبتدأ

مُساهمةموضوع: رد: كلام موغا وطاهره) في جروبهم الاتنين مع بعض   كلام موغا وطاهره) في جروبهم الاتنين مع بعض I_icon_minitimeالخميس يونيو 10, 2010 8:22 pm

na7na cha3b mauritania bin7ibak ewi ewi wallahi wallai ya ahla maghraby
fatma
عضو مبتدأ
عضو مبتدأ

مُساهمةموضوع: رد: كلام موغا وطاهره) في جروبهم الاتنين مع بعض   كلام موغا وطاهره) في جروبهم الاتنين مع بعض I_icon_minitimeالأحد يوليو 11, 2010 8:49 am

يا جماعة طهورة وموغا بيحبو بعض اوى بس مش بيبينو

كلام موغا وطاهره) في جروبهم الاتنين مع بعض
صفحة 1 من اصل 1